E-commerce – jak stworzyć udany sklep?

Rynek e-commerce kwitnie. Według badań globalna sprzedaż detaliczna e-commerce ma wzrosnąć z 1,9 biliona dolarów w 2017 roku do 4,5 biliona dolarów do 2022 roku.

Pokażemy Ci, jak zbudować od podstaw witrynę e-commerce a także omówimy niektóre z najlepszych wtyczek do Twojego sklepu. Omówimy również niektóre z typowych błędów popełnianych przez nowych właścicieli sklepów i jak ich uniknąć, abyś mógł zacząć sprzedawać od pierwszego dnia!

Czym jest e-commerce?

Handel elektroniczny to kupowanie i sprzedawanie towarów lub usług za pośrednictwem systemów elektronicznych, takich jak Internet. Można ją również zdefiniować jako działalność komercyjną, którą umożliwiają systemy elektroniczne, zazwyczaj internetowe.

Handel elektroniczny istnieje znacznie dłużej, niż wielu ludziom się wydaje. W rzeczywistości istnieje od lat 80., kiedy po raz pierwszy zastosowano go na dużą skalę w Japonii. Wynikało to głównie z tego, że w tym czasie nie było wielu innych sposobów zakupu towarów i trudno było je transportować na duże odległości.

https://www.znajdzreklame.pl/murale-reklamowe

Jak stworzyć własną witrynę e-commerce?

Tworzenie witryny e-commerce to świetny sposób na sprzedaż produktów lub usług. Najważniejszą rzeczą jest stworzenie strony internetowej, która będzie atrakcyjna i przyjazna dla użytkownika, aby klienci byli bardziej skłonni do kupowania na niej. Witrynę e-commerce może stworzyć każdy, kto ma odpowiednie narzędzia i umiejętności. Najlepiej jednak, jeśli masz jakieś doświadczenie w projektowaniu stron internetowych lub pracy z narzędziami do tworzenia stron internetowych, takimi jak HTML, CSS, PHP, Ruby on Rails itp.

5 wskazówek dotyczących sukcesu w e-commerce

Handel elektroniczny to dynamicznie rozwijająca się branża. Rozpoczęcie pracy z własną witryną e-commerce może być trudne dla osoby fizycznej lub firmy. Dzięki tym 5 wskazówkom możesz rozpocząć podróż do sukcesu:

1. Sprzedawaj to, czego ludzie chcą i potrzebują

2. Stwórz stronę internetową, która będzie łatwa w nawigacji

3. Oferuj bezpłatną wysyłkę i zwroty

4. Jeśli to możliwe, oferuj zniżki i oferty

5. Zwróć uwagę na wrażenia klientów i doświadczenia – UX.

Marketing online

Każda firma, bez względu na to, jak duża czy mała, musi mieć jakieś strategie marketingowe. Marketing jest kluczem do sukcesu każdej firmy.

Marketing można prowadzić na wiele sposobów, a jednym z nich jest marketing online. Marketing online można prowadzić za pomocą postów w mediach społecznościowych, reklam na platformach społecznościowych, SEO i innych strategii marketingu cyfrowego.